חיפוש
תמונת מחבר

ויקטוריה - מנהלת אתר של NFT בעיברית

למה אתר בתחום ה – NFT?

אני מגיעה מהתחום הפיננסי, אם זה לימודי תואר ראשון ושני, קורסים בהשקעות, עבודה ככלכלנית בחברת השקעות גדולה. תמיד התעניינתי בהשקעות, אם זה השקעות במניות, בורסה או נדל"ן.

בפועל גם השקעתי בבורסה, אבל זה היה תמיד על הדרך ולא בצורה רצינית, יותר כתחביב. בעמוד זה ובעזרת האתר שלי, אני רוצה להתחייב בפני עצמי ובפני קהל הקוראים שאני אתקדם בצעדי הלמידה והחקירה שלי בתחום ה – NFT, תוך כדי פעולות וביצועים בפועל. אתחיל מרכישת ומטבעות דיגיטליות ואז אתקדם לזירת המסחר ב – NFT.

את כל התהליכים אתאר כאן בליווי תמונות והסברים במידת הצורך, כפי שאני הייתי רוצה לקבל לפני כל ביצוע.

למה בחרתי דווקא בNFT?

אני מאמינה בתחום הזה של כל הקריפטו – מטבעות דיגיטליים, קריפטוגרפיים. על פי מה שאני מדמיינת את העתיד (אולי לא הכי קרוב), עולם הכלכלה, הפיננסים יעבור להתנהל בדיגיטל, בגלל היתרון האדיר של שוק מבוזר. מקום בו אין שליט או שליטים, אין קשר בין הון ושלטון, יש רק חוזה חכם שאם יודעים לקרוא אותו, יכולים להימנע מ"ליפול בפח" ולרכוש מטבע שלא שווה גרוש או סנט או סטושיס, והמבין יבין , סתם… (אגורה של ביטקויין).

מתי נעבור לעולם המטבעות הדיגיטליות? או מטבעות קריפטוגרפיים

כיוון שלדור השלישי, הסבים והסבתות, קשה יותר להתרגל לתפיסה שהארנק הוא לא מוחשי, וצריך לבצע פעולות שלא הורגלו עליהם. לכן המטבעות הדיגיטליים לא יכולים להיכנס לשימוש של כלל האוכלוסיה. להערכתי בלבד העולם כן יעבור לשימוש במטבעות הקריפטו בעוד כ 2 עשורים, כאשר רוב האוכלוסיה תהייה מסוגלת תפיסתית ומעשית לעשות זאת. מי שלא יסתגל למצב החדש, צפוי להישאר או להידרדר ולחיות במעמד סוציו אקונומי נמוך.

אז מי שמתחיל להתעניין בתחום או יותר נכון בעולם שלם שרק ילך ויתפתח – המטבעות הקריפטוגרפים ו – NFT מוזמן לעקוב אחר היומן שלי, כך תוכלו לעשות בעצמכם, צעד אחר צעד ולהיכנס יחד איתי לתחום הזה. עם יתרון עצום – לחסוך את הטעויות שאני עשיתי או יעשה (בתקווה כמה שפחות).

אוסיף כי לפי דעתי כל אחד צריך לעשות את זה, להיות בקיא במטבעות דיגיטליים. עדיף כמה שיותר מוקדם, כל עוד התחום לא מוצף וקל יותר לבצע עסקאות טובות יותר.

אז קדימה מתחילים עם הצעד הראשון